søndag 30. november 2008

Utfordret...





Jeg er blitt utfordret av Bettes Lykke og skal skrive 7 ting om meg selv!

Fortalte to gode venner av meg ( hannkjønn) om denne utfordringen, og de sa:
bare skriv KREVENDE og STA


Jaha sa jeg, ingenting positivt altså?? Joda, målrettet og masse pågangsmot har jeg også


Så da blir det slik:

1. Jeg er en krevende person

2. Sta

3.Målrettet

4.Med masse pågangsmot ( det MÅ du ha for å starte butikk...

5.Utålmodig

6.Menneskekjenner

7. Til slutt kom min sønn på 12 år med at jeg er FLINK Å VASKE!! Jeg er oppgitt, men dette er

tydeligvis meg nå!


For litt over et år siden tror jeg familien ville sagt litt mer positive ting om meg som

FAKTISK ofret alt for hus.hjem og barn i mange år men det har de glemt nå..! Nå er de litt

småsur for mamma jobber ALT for mye. Og sånn blir det noen år når man starter butikk

masse jobb, ikke så masse lønn;) men jeg gleder meg til å gå på jobb HVER dag!

Sånn er det, nå var det min tur og man kan som kjent ikke få alt..





Ha en super uke alle sammen.

1 kommentar:

Den gamle stil-de svunne tider...VINTAGE sa...

Morsomt å lese om deg ...he,he
Så flott at den lysekronen er snart der da-jeg gleder meg som en unge til å hente den.
Så mange stemningsfulle bilder det var fra tidligere innlegg nedover her.
Den fargen du ville ha heter : "fredfylt" og er fra Jotun.