lørdag 23. januar 2010

Chill Norway


Jeg har desverre ikke mulighet til å svare på alle spørsmål ang Chill, til dere som har
sendt mail til meg og ikke fått svar så må jeg bare beklage! Bare i dag har jeg fått 26
spørsmål på mail ang Chill og det er jo helt fantastisk men jeg rekker bare ikke
over å svare alle. Ring meg i butikken i åpningstiden så hjelper jeg deg gjerne:))
Litt opplysninger: Det er ikke alle styles som ligger på Chill sine sider som er kommet
ut til butikkene. Det blir sendt ut i jan,feb og mars.
Her er det som er sendt ut i første runde: Bamboo tunika
Roma
Bobo poncho
Oslo cardigan
Love pant
Bamboo dress
Cotton studd dress
Bamboo ponpon
Bamboo long sleeve
Altså har ingen butikker noe mer enn dette foreløpig,neste lev er ventet slutt jan/ beg
feb.
AC Home har IKKE alle stylene. Her kommer de jeg har: Velour Bo tunika, rosa og brun.
Bamboo dress, beige og
bergunder.
Bamboo sjal. hvit og beige.
Kjolen i dette innlegget kommer forhåpentligvis med neste lev, jeg har venteliste på
denne, har supplert med alle farver og str men vet ikke før de er på lager om jeg får
flere eller ei.
God helg til alle sammen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ringer deg så fort jeg får lønn på konto, må ha noe Chill Norway kjenner jeg ...! *smiler*

Herlig blogg, herlig butikk, lucky you ... ♥

Ha en fantastisk fin helg ...!

klem

Unknown sa...

Sitter med PC`en du og , på en lørdagskveld...:)))
Utrolige fine bilder av Chill denne sesongen!
Det kommer nok til å bli en knallsesong.

Ha en DEEEEILIG lørdagskveld,snuppa;)

klem fra meg

Jannicke sa...

Er det dette som kalles luksusproblem, hehe...
Det kommer til å gå som varmt hvetebrød!!
Ta vare på deg selv, midt i all travelheten! Klem J.