mandag 17. august 2009

Tilbake fra messe.

Vi er tilbake etter messe i Danmark og husmesse hos Tine K. Sistnevnte var en fantastisk opplevelse. Et flottere hus har jeg aldri sett! Jeg er jo en "ihuga" TineK fan og bare elsket ALT:)
Her ser dere litt av det flotte huset hennes..



Litt av kjøkkenet, og da mener jeg LITT!!


Enkelt, men akk så flott, det meste kommer til AC Home til høsten. Det gjør også Tine og hennes kollega Bettina, de skal hjelpe meg i butikken med alle varene som kommer:)
Jeg syns jeg er veldig heldig!
En fin uke ønskes til alle sammen:)
Ps: Hilde: hvis du leser dette, jeg hadde ikke fått deg med hjem, garantert!!







9 kommentarer:

Marte sa...

Å gode gud, dett ser FANTASTISK ut!
Elsker stilen:)
Så utrolig gøy å få selveste på besøk i butikken, gleder meg til å se!

Ha en fin uke;)

moa sa...

hei ac -

...og takk for sist!
utrolig artig og møte på deg!
flott å høre at dagen hos tineK var flott!
ha en flott ukestart!

klem moa

Jannicke sa...

Et fantastisk hus!!!

Ps : Du fant vel tilfeldigvis ikke skinnkoffert som egner seg til bord?? Snakket litt med deg om det rett før du dro...
J.

ENGLENE sa...

det har du helt rett i! ha en fin dag,klem fra Hilde.

Kaja sa...

HA EN FANTASTISK FREDAG MIN VENN!

klem :)

salige lavendel sa...

Koselig å titte rundt på bloggen din!

RMnorge sa...

Hei AC!

Ta en titt på bloggen min da..

www.rivieramandc.blogspot.com

Vi sees i butikken din! :)

Josefine sa...

Å dette var flott... kan tenke meg du koste deg her ja:)

Gleder meg til å se høstens utvalg!
Stor klem

BO sa...

Å for ein fantastisk opplevelse det må ha vore!!! Trur eg hadde klikka! :-D
Håpar det går fint i butikken!
Ha ein knallgode søndag!