fredag 9. januar 2009

Klar for vår!

Vårnyheter fra Ti-Mo..







Det var høyst på tide med en oppdatering her nå..
Jeg tror jeg er litt i overkant av klar for våren! Kan nesten ikke vente til nye farver skal forvandle butikken, den nye Home kolleksjonen til day.dk er bare vidunderlig, den er innkjøpt for lenge siden og kommer snart til AC.


I slutten av mnd reiser vi til Herning, tinekhome.dk har den største stand siden de startet og faktisk den største stand på formland.dk i år. Jeg gleder meg villt!!! Det har blitt røpet noen nyheter og jeg sier bare HVITT HVITT og atter hvitt.
Jeg er klar;)


Ha en fortryllende helg alle sammen!


6 kommentarer:

Prinser og Prinsesser v/ Irene Brenna sa...

Lekre duse farger! Gleder meg til vårsesongen!

charm design sa...

ååååååååååååå som vi lengter til våren.Nå er det snart bare 2 skikkelige kalde vinter måneder igjen så er det vår.
Nydelige bilder du viser.blir skikkelig vår yr.

Sommerlyst sa...

Så kjekt å se at du har en blogg!!! Her skal jeg jammen følge med. Er helt fersk i bloggeuniverset, men du verden så mange flotte sider det finnes!
Hilsen en som har handlet litt hos deg :)

Piil sa...

Fine sider du har:-) Deilig med vår inspirasjon, er superklar for vårvarer! Selger du på nett også?
Håper du finner mye fint på messen. Jeg skal dessverre ikke på noen messer i år, så jeg får følge med på bloggen din å håpe du fortsetter å legge ut fine inspirasjonsbilder:-)

Huset på toppen sa...

Her kommer det nye fint og lekkert i vårens farger!! Jeg har godt i gang med sying fra den nye Tilda boken:) He var det mye fint, lyse farger og koselig interiør som passer godt her hos meg:) Nå lengter jeg så etter våren, lysere tider og litt varmere vær!!
Ønsker deg en riktig fin og koselig helg!
God tur til messen i Danmark,gleder meg til se hva som kommer inn i butikken din:)
Klem Linda

La Famiglia sa...

Hei ..titter innom butikkbloggene her, for å legge igjen et kort til min butikk. ((:
Så deilige de plaggene til Ti_mo er, skulle gjerne hatt de, men her i byen er det for mange som har merket..sukk.

Velkommen innom meg hvis du har lyst. Min første blogg er Dukkehuset, men syns jeg måtte ha en egen butikkblogg også.

ha en fin dag videre.